Actsmarter biedt de volgende soorten onderzoek aan:
Marktonderzoek & omgeving analyse |
Onderzoek naar klanten, prospects, concurrenten en marktontwikkelingen, waarmee een totaal beeld wordt gecreerd van de omgeving waar een organisatie zich in begeeft. In de meeste gevallen is dit de basis waarop een bedrijfsplan of strategie op bepaald wordt.
Klik hier om meer informatie op maat te ontvangen |
Concurrentie onderzoek |
Specifiek onderzoek naar uw belangrijkste concurrenten. Wat is hun strategie, wat zijn hun producten en welke USP’s bieden zij? Op basis van een concurrentie onderzoek kan bepaald worden op welke punten de eigen organisatie zich kan onderscheiden en kan inspelen op zwakten van concurrenten.
Klik hier om meer informatie op maat te ontvangen |
Behoefte onderzoek |
Onderzoek naar de behoefte in de markt naar uw nieuwe product of oplossing. Hierbij zal onderzoek worden gedaan bij klanten en prospects om een duidelijk beeld van de behoefte en marktkansen te krijgen.
Klik hier om meer informatie op maat te ontvangen |
Marketing onderzoek |
Bij marketingonderzoek wordt onderzoek gedaan naar beïnvloedende effecten van marketinginstrumenten op het afnemersgedrag. Denk hierbij aan prijsonderzoek, distributieonderzoek, productonderzoek en communicatieonderzoek.
Klik hier om meer informatie op maat te ontvangen
|